مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 10:462016-12-05ورزشي

تیم ملی تکواندوی ایران راهی باکو می شود


تیم ملی تکواندوی کشورمان، برای حضور در دو رویداد فینال گرندپری و جام جهانی، بامداد فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد آذربایجان ترک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات فینال گرندپری در سال 2016 با حضور 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده درماه اکتبر در 4 وزن زنان و مردان طی روزهای 19 و 20 آذرماه و مسابقات جام جهانی نیز روزهای 22 و 23 آذرماه در باکو آذربایجان برگزار می شود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان برای شرکت در این رقابت ها با 9 هوگوپوش بامداد فردا (سه شنبه) ساعت 2:30 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) راهی باکو آذربایجان می شود.

آرمین هادی پور (وزن اول)، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی (وزن دوم)، مسعود حجی زواره (وزن سوم) و سجاد مردانی (وزن چهارم) 5 نماینده تیم ایران در مسابقات فینال گرندپری هستند.

فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، ابوالفضل یعقوبی، مهدی جلالی، سیاوش فخرایی، سعید رجبی و مسعود حجی زواره تکواندوکاران تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی خواهند بود.

رقابت های جام جهانی به صورت تیمی برگزار می شود و هر تیم می بایست حداقل 5 تکواندوکار داشته باشد یا 6 تکواندوکار که یک ورزشکار بعنوان نفر ذخیره اعلام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی تکواندوی ایران راهی باکو می شود

تیم ملی تکواندوی ایران راهی باکو می شود