مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 10:502016-12-05سياسي

محکومیت متهمان پرونده مدلینگ شیراز جمعا به 379 ماه حبس


شعبه 117 دادگاه کیفری دو شیراز، دوازده متهم پرونده مدلینگ شیراز را جمعا به 379 ماه حبس، ممنوعیت خروج از کشور و اشتغال به برخی مشاغل محکوم کرد.

محمود طراوت روی در گفت وگو با ایلنا؛ در مورد متهمان پرونده مدلینگ شیراز گفت: این پرونده 12 متهم دارد که هشت نفر از آنان خانم و چهار نفر آقا هستند که از سوی رییس شعبه 117 دادگاه کیفری دو شیراز، اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا از طریق انتشار تصاویر مبتذل و مستهجن در فضای مجازی، تشویق و ترغیب مردم جامعه اسلامی به فساد و فحشا، برگزاری نمایشگاه لباس از طریق ارائه مدل های غربی، مانکن شدن و تبلیغ فرهنگ برهنگی غرب به متهمان تفهیم شده است.

وی با بیان اینکه متهمان این پرونده به حبس هایی از 5 ماه الی 6 سال محکوم شده اند در مورد احکام صادره آنان گفت: زن و مردی هریک به 5 سال حبس و منع از اشتغال به کار تولید و طراحی لباس و برگزاری نمایشگاه لباس به مدت 2 سال از پایان دوران حبس محکوم شده اند.

وکیل تعدادی از متهمان این پرونده ادامه داد: مرد دیگری به 6 سال حبس و انفصال خدمات عمومی و دولتی (هر پست و حرفه ای که وزارت ارشاد به او بدهد) و منع از حرفه خبرنگاری و آنچه که به حرفه خبرنگاری مربوط می شود و منع از اشتغال به سردبیری مجله و آنچه به مطبوعات رایج کشور مربوط می شود به مدت دو سال پس از پایان دوران حبس محکوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت متهمان پرونده مدلینگ شیراز جمعا به 379 ماه حبس

محکومیت متهمان پرونده مدلینگ شیراز جمعا به 379 ماه حبس