مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 13:152016-12-05ورزشي

تیم ملی تکواندو ایران بامداد فردا راهی «باکو» می شود


تیم ملی تکواندو، برای حضور در دو رویداد جایزه بزرگ و جام جهانی، بامداد فردا (سه شنبه) تهران را به مقصد جمهوری آذربایجان ترک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از فدراسیون تکواندو؛ مسابقات گرندپری(جایزه بزرگ) 2016 با حضور 16 تکواندوکار (هر وزن دو نماینده) براساس آخرین رنکینگ اعلام شده ماه اکتبر در چهار وزن بانوان و مردان 19 و 20 آذر و مسابقات جام جهانی 22 و 23 آذر در باکو جمهوری آذربایجان برگزار می شود.

تیم ملی تکواندو ایران برای شرکت در این رقابت ها با 9 هوگوپوش بامداد فردا (سه شنبه) ساعت 2:30 راهی جمهوری آذربایجان می شود.

آرمین هادی پور (وزن اول)، بهنام اسبقی و ابوالفضل یعقوبی (وزن دوم)، مسعود حجی زواره (وزن سوم) و سجاد مردانی (وزن چهارم) پنج نماینده تیم ایران در مسابقات جایزه بزرگ هستند.

فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، ابوالفضل یعقوبی، مهدی جلالی، سیاوش فخرایی، سعید رجبی و مسعود حجی زواره هوگوپوشان ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی خواهند بود.

رقابت های جام جهانی تیمی برگزار می شود و هر تیم می تواند حداقل 6 تکواندوکار داشته باشد که یک ورزشکار به عنوان نفر ذخیره اعلام می شود.

تیم های ایران (قهرمان جهان 2015)، کره جنوبی، روسیه، مکزیک، آمریکا، ساحل عاج، استرالیا و جمهوری آذربایجان (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی تکواندو ایران بامداد فردا راهی «باکو» می شود

تیم ملی تکواندو ایران بامداد فردا راهی «باکو» می شود