مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1395 ساعت 16:012016-12-05اجتماعي

پلمپ 70 خانه مجردی در منطقه 12 تهران


مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه در 9 ماهه گذشته نزدیک به 70 خانه مجردی در منطقه 12 و در قالب طرح انضباط شهری شناسایی شده است، - گفت: از این تعداد 25 خانه تخریب شده و شناسایی و برخورد با معضلات دیگر خانه ها هم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های "، رضا قدیمی در پاسخ به سوالی در خصوص اجرای طرح انضباط شهری در شهر تهران و اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: این طرح به صورت پایلوت و به ریاست رجب زاده در شهر تهران اجرایی شد که در قالب این طرح فقط در هفته گذشته قریب به 600 نفر از خانه های مجردی جمع و 70 خانه مجردی شناسایی شد.

وی افزود: از 70 خانه مجردی در این منطقه، 25 خانه تخریب و مابقی پلمپ شده و گردانندگان آنها نیز اکنون در زندان هستند.

با این وجود طرح انضباط شهری همچنان در حال انجام است و هفته ای چند بار دادیار دادگستری به محله ای که خانه مجردی در آن شناسایی شده سر می زند.

وی در ادامه یکی از دلایل افزایش معتادان و کارتن خواب ها به ویژه در محله های مخصوصی از شهر را کمکهای مردمی دانست و گفت: این کمکهای مردمی وقتی بی قائده باشد سبب ایجاد کلونی و پاتوق می شود.

ما مخالف کمک نیستیم اما زمانی که در محله ویژه ای انجام می شود سبب تبدیل آن به منطقه ای شناخته شده در شهر و حتی در کشور می شود و افرادی هم برای گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمپ 70 خانه مجردی در منطقه 12 تهران

پلمپ 70 خانه مجردی در منطقه 12 تهران