مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1395 ساعت 16:112016-12-06ورزشي

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: طارمی نباید از انتقاد و راهنمایی گلایه کند


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی طارمی نباید از انتقادها و راهنمایی دلسوزانه پیشکسوتان و بزرگان ناراحت شده و گلایه کند.

- علی باغمیشه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طارمی یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است و اگر قدر خود را بداند و گرفتار حاشیه ها نشود، می تواند نام خود را در بین بهترین مهاجمان و گلزنان تاریخ فوتبال ایران ثبت کند.

وی افزود: این بازیکن در حالی که فصل قبل را در یک شرایط آرمانی و بسیار خوب به پایان رسانده بود و توانست عنوان آقای گلی را به نام خود ثبت کند، اما در ابتدای فصل با یک اشتباه به ترکیه رفت.

عضو تیم فوتبال هنرمندان استان البرز تصریح کرد: وی خیلی زود متوجه شد که این انتقال به سود او نخواهد بود و با مشکلات بسیاری روبه رو می شود و به همین دلیل با تغییر تصمیم به پرسپولیس بازگشت.

باغمیشه گفت: اما همین انتقال و آنهم در شرایطی که اکثر بازیکنان حرفه ای در حال آماده سازی و تمرینات پیش از آغاز لیگ بودند، به وی آُسیب رساند و امسال شاهد هستیم که موقعیت های بسیاری را در طول یک مسابقه از دست می دهد.

وی بیان داشت: مهدی طارمی که فصل قبل آقای گل لیگ شده بود، امسال و طی 12 مسابقه تنها پنج گل به ثمر رسانده و با نفر نخست جدول گلزنان لیگ برتر فاصله زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: طارمی نباید از انتقاد و راهنمایی گلایه کند

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس: طارمی نباید از انتقاد و راهنمایی گلایه کند