مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 00:562016-12-06سياسي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 16آذر


دانشجویان حرف ها و وعده های عمل نشده رییس جمهور را یادآوری کردند و سقوط بالگرد در دریاچه شهدای خلیج فارس؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار مراسم روز دانشجو صبح امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد و نماینده های دانشجویان وعده های قبلی روحانی را به وی یادآوری کردند.

ترامپ در حال تشکیل تیمی بی نهایت مخالف برجام است" نشریه آمریکایی فری بیکن از شکل گیری یکی از ضد ایرانی ترین دولت های آمریکا با ورود رییس جمهوری جدید این کشور به کاخ سفید خبر داد.

چالش مانکن این بار در اتاق زایمان/ چه کسی مسئول نظارت بر عملکرد وزارت بهداشت است؟+فیلم" وزارت بهداشت تمام تمرکز خود را برای احقاق حقوق و دستمزد پزشکان گذاشته است و ظاهرا این مشغله باعث شده از نظارت بر عملکرد پرسنل خود غافل شود؛ تا آنجا که این روزها اتاق عمل بیمارستان ها را دستمایه خنده و چالش قرار می دهند و فیلم آن را در فضای مجازی منتشر می کنند.

فیلم/ نامزدی یاشار سلطانی در انتخابات شورای شهر/ پشت پرده استعفای مدیرعامل راه آهن/ پای صرافی ها به انتخابات بازشد/ سهم خواهی وزیر برای همسرش/ توصیه های لیدر اصلاحات به محمود صادقی" تامین بودجه انتخاباتی یک کاندیدا از طریق تاسیس صرافی، نامه احمدی نژاد به دونالد ترامپ، پشت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 16آذر

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 16آذر