مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 12:352016-12-07سياسي

بازگرداندن دانشگاه ها به ریل افراطی گرایی در ادبیات برخی سیاسیون


نگاه سهم گرایانه احزاب اصلاح طلب برای تصاحب دانشگاه ها و بازگرداندن آن به ریل افراطی گرایی در ادبیات سیاسیون و مدیران دولت فعلی شایع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از خانه ملت، نصرالله پژمان فر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، به نمایندگی از خود و محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان در سوال از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: اعتراف و اقرار صادقانه وزیر که بر صحیح بودن دغدغه نمایندگان درخصوص طرح این سوال مهم صحه گذاشت سبب تسهیل کار بنده شد و اگر پیگیری ها و دقت نظر وزیر نبود این پیگیری های اندک هم صورت نمی گرفت.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت یازدهم از ابتدا با شعار اعتدال آغاز به کار کرد، گفت: رییس جمهور با نخستین حضور در دانشگاه تهران از ضرورت حفظ آرامش و قانونگرایی در دانشگاه سخن گفت؛ اما نگاه سهم گرایانه احزاب اصلاح طلب برای تصاحب دانشگاه ها و بازگرداندن دانشگاه ها به ریل افراطی گرایی در ادبیات سیاسیون و مدیران دولت فعلی شایع شد و تلاش بسیاری بر احیای وضعیت اسفناک گذشته آغاز شد.

پژمان فر با اشاره به اینکه شتاب این حرکت های سیاسی به حدی بود که نگرانی ها به استیضاح وزیر وقت علوم در مجلس منجر شد، ادامه داد: اگرچه فرهادی فرصت انتخاب بسیاری از همکاران خود در ستاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن دانشگاه ها به ریل افراطی گرایی در ادبیات برخی سیاسیون

بازگرداندن دانشگاه ها به ریل افراطی گرایی در ادبیات برخی سیاسیون