مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 20:112016-12-07سياسي

با حضور مسؤولان دهیاری روستای نوده بخش رودهن افتتاح شد


دهیاری روستای نوده از توابع بخش رودهن افتتاح و این منطقه رسما به روستا تبدیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از استان تهران، عصر امروز دهیاری روستای نوده از توابع بخش رودهن با حضور مسؤولان شهرستان دماوند افتتاح شد.

رضا طاهرخانی، بخشدار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار کرد: بخش رودهن در حدود 20 روستا و آبادی دارد که از این تعداد هشت روستا دارای دهیاری و شورای اسلامی هستند و خداوند را شاکر هستیم که یک روستای دیگر به جمع روستاهای رودهن اضافه شد.

بخشدار رودهن با بیان اینکه طرح هادی برخی از روستاهای رودهن در حال اجراست، افزود: امیدوارم با همت سرپرست دهیاری روستای نوده و همچنین بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی طرح هادی این روستا نیز تصویب و در اختیار روستا قرار بگیرد تا نحوه خدمات رسانی و استقرار امکانات به راحتی صورت پذیرد؛ ضمن اینکه از ساخت و سازهای غیر مجاز جلوگیری خواهد شد.

طاهرخانی ادامه داد: روستاهای رودهن از طبیعتی بکر و زیبا برخوردار هستند و حیف است که با دست اندازی به این روستاها و تخریب محیط زیست و ساخت و سازهای بی رویه چهره روستایی آنها را از بین ببریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم سرپرست دهیاری این روستا تا برگزاری انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا در سال آینده به وظایف خود به خوبی عمل نمایید و در جهت رفع مشکلات اهالی خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسؤولان دهیاری روستای نوده بخش رودهن افتتاح شد

با حضور مسؤولان دهیاری روستای نوده بخش رودهن افتتاح شد