مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 09:402016-12-08سياسي

پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز


حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز به مسئولیت همگانی در اقامه نماز تأکید کردند .

- حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به مسئولیت همگانی در اقامه نماز تأکید کردند : لازم است که همه همّت گماریم تا نماز را در جایگاه شایسته خود بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج قرائت شد به شرح زیر است:بسم الله الرحمن الرحیم نماز، دری گشوده بر روی همه آحاد امت است که از آن می توان به هدایت و رحمت خداوند رسید و زندگی را در سمت و سوی درست و سرشار از خیر و برکت قرار داد .

سلامت معنوی هر فرد وابسته به نماز است و صراط مستقیم و حیات طیبه ی هر جامعه نیز تنها با اقامه ی نماز در آن تحقق می یابد.

اینهمه تأکید بر اقامه ی نماز در کتاب و سنت، هدفی جز این ندارد که این باب رحمت بر روی فرد و جامعه مسلمان گشوده بماند و فرصت بهره مندی از آن دست دهد.

سالها است که این شعار در ایران اسلامی بر سر دست گرفته شده است که: الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز

پیام مقام معظم رهبری به اجلاس سراسری نماز