مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 11:262016-12-08سياسي

حاشیه ها ساخت «شهرزاد 2» را متوقف نمی کند


روابط عمومی سریال «شهرزاد» اعلام کرد فراخوانده شدن تهیه کننده به قوه قضاییه و حاشیه های این مساله باعث توقف کار آنها نشده و بر اساس قانون تولید ادامه می یابد.

- روابط عمومی سریال شهرزاد اعلام کرد فراخوانده شدن تهیه کننده به قوه قضاییه و حاشیه های این مساله باعث توقف کار آنها نشده و بر اساس قانون تولید ادامه می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در پی انتقادهایی که نسبت به ادامه روند ساخت مجموعه شهرزاد 2 مطرح شده است، روابط عمومی سریال در اطلاعیه ای نسبت به این مطالب موضع گیری کرد.

متن اطلاعیه بدین شرح است: به دنبال پرسش ها و ابهاماتی که طی چند هفته گذشته از جانب برخی ارباب قلم ، فعالان مدنی و اصحاب رسانه و علاقمندان به سریال شهرزاد مطرح گردیده است، روابط عمومی این سریال توضیح چند نکته را وظیفه خود می داند: 1 اقدام به ساخت فصل دوم سریال شهرزاد، با عنایت به استقبال میلیونی علاقه مندان از این سریال در داخل و خارج از کشور اتخاذ گردیده است.

2 کلیه عوامل هنری این سریال نیز همچون سایر مردم، پس از شروع فیلمبرداری فصل دوم آن از اخبار مربوط به فراخوانده شدن تهیه کننده سریال به مراجع قضایی اطلاع حاصل کردند بی آنکه در جریان دقیق موضوع قرار گرفته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه ها ساخت «شهرزاد 2» را متوقف نمی کند

حاشیه ها ساخت «شهرزاد 2» را متوقف نمی کند