مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 12:462016-12-08اقتصادي

توافق ایران و عمان برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی و تربیت مربی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جزیره «بالی» اندونزی با همتای عمانی خود دیدار و دو طرف برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی و تقاضای عمان برای آموزش نیروی کار و تربیت مربی به توافق رسیدند.

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جزیره بالی اندونزی با همتای عمانی خود دیدار و دو طرف برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی و تقاضای عمان برای آموزش نیروی کار و تربیت مربی به توافق رسیدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عبدالله بن ناصر عبدالله البکری وزیر نیروی کار عمان در این دیدار که در حاشیه سومین روز از شانزدهمین نشست سه جانبه منطقه ای آسیا و اقیانوس آرام سازمان بین المللی کار برگزار شد، تسهیل شرایط برای ورود بنگاه های اقتصادی و سرمایه گذاران ایرانی به این کشور را مورد تاکید قرار دادند.

همکاری های دو جانبه در عرصه سازمان های بین المللی و حمایت دو کشور از مواضع یکدیگر در این سازمان ها از محورهایی بود که توسط دو وزیر ایرانی و عمانی مورد تاکید قرار گرفت.

اعزام نیروی کار ماهر ایرانی در حوزه های گردشگری، معدن، صنعت، شیلات و حمل و نقل از محورهایی بود که دو طرف در مورد آن به توافق رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق ایران و عمان برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی و تربیت مربی

توافق ایران و عمان برای اعزام نیروی کار ماهر ایرانی و تربیت مربی