مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1395 ساعت 14:552016-12-09سياسي

امام جمعه سمنان : تمدید تحریم نقض برجام است


تمدید تحریم های 10 ساله علیه جمهوری اسلامی ایران نقض صریح برجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های نماز جمعه سمنان با بیان این مطلب افزود : نقض برجام به دلیل عجله در تصویب آن و بد عهدی آمریکا بود.

آیت الله سید محمد شاهچراغی با بیان اینکه برجام در مجلس شورای اسلامی به سرعت مورد تایید قرار گرفت تاکید کرد هیات نظارت برای بررسی نقض برجام باید پاسخ محکمی به این تهدید ها بدهد.

امام جمعه سمنان انتظار مردم از مسئولان برای واکنش قاطع مقابل این اقدام امریکا را یاد آور شد و گفت : پاسخ مسئولان نباید حرفی و شعاری باشد و باید به گونه ای عمل کنند که آمریکا را برای همیشه پشیمان کند.

آیت الله شاهچراغی به اظهار نظرهای ضد ایرانی مقامات انگلیسی در شورای خلیج فارس هم اشاره کرد و گفت : دشمنی استعمار پیر با ایران اسلامی قدیمی تر از آمریکایی هاست.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به پیام رهبری به اجلاسیه سراسری نماز گفت : در قسمتی از این پیام آمده است که ما حق نماز را ادا نکردیم و تعطیل نشدن بازار هنگام نماز جماعت، اهمیت ندادن به نماز و ادای فریضه در اول وقت، بی توجهی خانواده ها به امر و نهی درباره نماز، مصداق ادا نکردن حق نماز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان : تمدید تحریم نقض برجام است

امام جمعه سمنان : تمدید تحریم نقض برجام است