مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1395 ساعت 14:562016-12-09سياسي

با حضور تشکل های مردمی زیست محیطی طرح ملی جنگلانه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد


طرح ملی جنگلانه با حضور دستگاه های مختلف و تشکل های مردمی زیست محیطی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، ظهر امروز طرح ملی جنگلانه همزمان با سراسر کشور توسط تشکل های مردمی، محیط زیست، منابع طبیعی و دیگر دستگاه ها در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.

عزت الله بهشتی فر در حاشیه برگزاری این اجرای طرح به خبرنگاران، گفت: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی یکی از وظیفه های مهم مردم، مسوولان و دستگاه های مختلف است.

مدیر کل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از یک میلیون و 200 هزار هکتار جنگل و مرتع در استان وجود دارد، افزود: برخی از این منابع بر اثر سهل انگاری یا توسط افراد سودجو تخریب و دچار صدمه می شوند.

وی توجه نکردن به محیط زیست و تخریب آنها را باعث ایجاد و بروز صدمات و خطرات جبران ناپذیری در آینده عنوان کرد و بیان داشت: حفاظت از جنگل ها و مراتع وظیفه آحاد مردم جامعه است.

این مسؤول در ادامه با اشاره به اجرای طرح جنگلانه در کشور، گفت: این طرح امروز، 19 آذر به صورت همزمان در استان های مختلف کشور اجرا شد.

بهشتی فر ادامه داد: این طرح همزمان با سراسر کشور با همکاری ادارات کل و شهرستانی منابع طبیعی، محیط زیست و 10 تشکل مردم نهاد زیست محیطی در منطقه حفاظت شده ده برآفتاب در یاسوج اجرا شد ضمن اینکه در دیگر شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور تشکل های مردمی زیست محیطی طرح ملی جنگلانه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

با حضور تشکل های مردمی زیست محیطی طرح ملی جنگلانه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد