مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1395 ساعت 23:252016-12-09اقتصادي

تنها سرمایه گذاران سریال شهرزاد متهم به استفاده از سرمایه ناسالم نیست


در این زمینه پیشنهادهای معناداری نیز ارائه شده، از جمله اینکه: «اگر پولهای کثیف را مسترد کنند می توانند با پیش فروش سریال پولهای سفید مردم را وثیقه ادامه کارشان قرار دهند.

- برپا شدن کمپین نه به شهرزاد توسط گروهی در شبکه های اجتماعی و فضای رسانه ای کشور، این پرسش را پیش آورده که آیا آنچه به عنوان هزینه کردن پول های آلوده در حوزه سینما خوانده می شود تنها می تواند دامن سرمایه گذاران و سازندگان سریال شهرزاد را بگیرد یا در صورت تمرکز بر چنین مسئله ای، طیف وسیعی از سرمایه گذاران و تهیه کنندگان سینما با چالش شفافیت مالی مواجه می شوند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ همزمان با نخستین گام های پس از پیش تولید و آغاز تولید فصل دوم سریال شهرزاد ـ که با تهیه کنندگی محمد امامی ساخته می شد ـ سرمایه گذار و تهیه کننده این سریال بازداشت و اندکی بعد اعلام شد که بازداشت امامی به فساد مالی رخ داده در صندوق فرهنگیان کشور مرتبط است.

این مسائل به صورت غیرمستقیم توسط برخی تهیه کنندگان رقیب در زمان عرضه فصل اول شهرزاد نیز مطرح می شود اما پس از گرفتار شدن امامی، به شکل شفاف تری انگشت های اتهام به سمت سرمایه گذار شهرزاد نشانه رفت.

در شرایطی که تهیه کننده شهرزاد ماه های اخیر در زندان سپری کرد، به جز اشارات کوتاه برخی عوامل این سریال و اطلاعیه ای که اخیراً درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها سرمایه گذاران سریال شهرزاد متهم به استفاده از سرمایه ناسالم نیست

تنها سرمایه گذاران سریال شهرزاد متهم به استفاده از سرمایه ناسالم نیست