مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:212016-12-10سياسي

حجت الاسلام حسینیان: یتیم خانه ایران به لحاظ تاریخی فیلمی دقیق است


رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: به عنوان یک مخاطب و کارشناس تاریخ معتقدم فیلم یتیم خانه ایران از لحاظ تاریخی دقیق است و از حیث پرداختن به یک موضوع بکر، - رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: به عنوان یک مخاطب و کارشناس تاریخ معتقدم فیلم "یتیم خانه ایران" از لحاظ تاریخی دقیق است و از حیث پرداختن به یک موضوع بکر، پیام، انقلابی و مستند بودن و دشمن شناسی واقعاً کم نظیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، فیلم یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی روایتگر برشی از تاریخ معاصر ایران است که در آن خاک ایران توسط قوای بیگانه به اشغال درآمده و نتیجه کوتاه مدت آن اشغال برزو قحطی و ناامنی در کشور و نتیجه بلند مدت آن روی کار آمدن دیکتاتوری چون رضا خان میرپنج بود.

حجت الاسلام روح الله حسینیان٬ رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گفت وگویی مشروح با پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی به بررسی این فیلم می پردازد که در زیر می خوانید: *شما فیلم یتیم خانه ی ایران ساخته ی آقای ابوالقاسم طالبی را مشاهده کردید، ارزیابی شما از این فیلم چیست؟ در مجموع به نظر این فیلم، یکی از فیلم های فاخر صنعت سینمای انقلاب است.

به عنوان یک مخاطب و کارشناس تاریخ معتقدم فیلم از لحاظ تاریخی دقیق است و از حیث پرداختن به یک موضوع بکر، پیام، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حسینیان: یتیم خانه ایران به لحاظ تاریخی فیلمی دقیق است

حجت الاسلام حسینیان: یتیم خانه ایران به لحاظ تاریخی فیلمی دقیق است