مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 13:112016-12-11سياسي

فرماندار بروجرد: ضریب احساس مسؤولیت آسیب‎های اجتماعی در جامعه افزایش یابد


افزایش ضریب احساس مسؤولیت در خصوص آسیب‎های اجتماعی در جامعه ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بروجرد، علی کورانی‎فر ظهر امروز در همایش ایدز و اعتیاد در سالن همایش‎های دانشگاه آزاد این شهرستان اظهار کرد: باید از ظرفیت مدیران، کارشناسان، سازمان‎های مردم نهاد و متولیان فرهنگی در جهت تغییر مسیر حرکت آسیب‎های اجتماعی از وضع موجود به سمت وضع مطلوب استفاده شود.

وی با اشاره به نقش عوامل متعددی نظیر عوامل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، فردی و شخصیتی در بروز آسیب‎های اجتماعی در جامعه عنوان کرد: آسیب‎های اجتماعی سلامت، امنیت، توسعه، آرامش، رفاه و خدمات عمومی را مورد تهدید قرار می‎دهند.

فرماندار بروجرد با تاکید بر اینکه واقعیت آسیب‎های اجتماعی در زیر پوست جامعه وجود دارد و نباید از این مسائل غافل ماند، بیان کرد: مواجهه با آسیب‎های اجتماعی نیازمند برنامه‎ریزی صحیح و اصولی در این زمینه است.

کورانی‎فر خاطر نشان کرد: در مقابله با آسیب‎های اجتماعی برخورداری از نقشه راه و برنامه مدون نخبه محور و قابل اجرا به واسطه استفاده از همه ظرفیت‎های موجود در شهرستان بروجرد ضروری است.

وی تاکید کرد: نظرات برخی افراد در حوزه آسیب‎های اجتماعی مبنی بر رها کردن افرادی که پس از هشدارهای متعدد در دام این آسیب‎ها گرفتار شده&lr


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بروجرد: ضریب احساس مسؤولیت آسیب‎های اجتماعی در جامعه افزایش یابد

فرماندار بروجرد: ضریب احساس مسؤولیت آسیب‎های اجتماعی در جامعه افزایش یابد