مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 14:102016-12-11اقتصادي

کمبود سیلندر گاز در روستاهای محروم گیلانغرب خود نمایی می کند


با ورود موج سرما به کشور در برخی از دهستانهای شهرستان گیلانغرب که به شبکه گاز رسانی متصل نبودند با مشکل تأمین سوخت مواجه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز کرمانشاه، فرهاد همتی سرپرست فرمانداری گیلانغرب در این باره گفت: ما همواره کاستی ها و مشکلات مردم روستایی عزیز را در اولویت قرار داده ایم و در خصوص مشکلاتی که در امر توزیع سیلندر گاز پیش امده است نیز موضوع را به جد پیگیری کرده ایم.

وی همچنین تصریح کرد: دو دهستان ویژنان و دیره در این شهرستان از اتصال به شبکه خانگی گاز محروم هستند و این امر موجبات به زحمت افتادن هم شهرستانی ها را به وجود آورده است .

همتی دلیل کمبود سیلندر گاز مایع در سطح روستا ها به دو دلیل پیش امده که عمدتا خارج از حوزه شهرستان گیلانغرب دانست و ادامه داد: یکی از دلایل این امر تعمیرات پالایشگاهی در اراک به عنوان مرکز توزیع سیلند رگاز مایع در منطقه بود که تعهد آن به مرکز خوزستان سپرده شده و از سویی موج سرمایی که در ماه اخیر در منطقه شمالی کشور شکل گرفته بی شک حوزه توزیعی گاز مایع را تحت تاثیر قرار داده است و این دلایل باعث شد تا ما در این منطقه با کمبود گاز مایع مواجه شویم.

وی افزود: با این وجود ما پیوسته از طریق پیگیری با نهادهای متولی از جمله مدیریت شرکت گاز ایران و همچنین حوزه استانداری و مراکز تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سیلندر گاز در روستاهای محروم گیلانغرب خود نمایی می کند

کمبود سیلندر گاز در روستاهای محروم گیلانغرب خود نمایی می کند