مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1395 ساعت 13:112016-12-12ورزشي

مقابل استقلال تمرکز کافی داشتیم ادینیو: موفقیت تراکتورسازی مهم تر از گلزنی من است


مهاجم برزیلی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: بیشتر از گلزنی، موفقیت تیم برایم اهمیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ادر لوسیانو ادینهو درباره دیدار مقابل استقلال تهران اظهار داشت: بازی با استقلال یک نوع دربی بین دو تیم محسوب می شد و همه بازیکنان تراکتور توانستند خیلی خوب بازی کنند و تمرکز کافی را داشتیم.

وی افزود: نیمه دوم خیلی بهتر از حریف بودیم و دو گل هم به ثمر رساندیم و باید عنوان کنم همه بازی ها با استقلال سخت هستند و تراکتور خیلی خوب مقابل این تیم بازی می کند و امیدوارم در بازی های بعدی هم این طور تمرکز لازم را داشته باشیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم همیشه تمرکز لازم را داشته باشیم می توانیم به نتایج لازم دست یابیم و در پایان فصل هم به مقام قهرمانی برسیم.

ادینیو درباره شانس های گلزنی اش در این دیدار خاطرنشان کرد: بعضی مواقع خوش شانس هستی و توپ هایت تبدیل به گل می شود و برخی موارد هم عکس این موضوع اتفاق می افتد و یکی از توپ های من را رحمتی مهار کرد و دو بار هم توپ هایم به بیرون رفت.

وی ادامه داد: بازی بعدی تلاش می کنم مقابل سپاهان گلزنی کنم، ولی مهم تر از هر چیزی موفقیت و پیروزی تراکتور است و تمرکز می کنم تا در این دیدار به برتری دست یابیم و مهم تر از گلزنی من برد تیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل استقلال تمرکز کافی داشتیم ادینیو: موفقیت تراکتورسازی مهم تر از گلزنی من است

مقابل استقلال تمرکز کافی داشتیم ادینیو: موفقیت تراکتورسازی مهم تر از گلزنی من است