مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1395 ساعت 15:512016-12-12سياسي

امام جمعه اردبیل: تنها عاملی که می تواند باعث زمین خوردن مسلمانان شود اختلاف است


به تشخیص رهبر کبیر انقلاب اسلامی تنها عاملی که می تواند باعث زمین خوردن مسلمانان شود اختلاف است و باید از ایجاد آن بر حذر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حجت الاسلام سید حسن عاملی در مراسم گرامیداشت هفته وحدت و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع) که ظهر امروز در مسجد جامع شهر عنبران برگزار شد، با اشاره به اینکه توطئه های دشمن و برداشت ها و تفاسیر خاص دینی عامل ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان است گفت: هر کس باعث بدبینی و شکاف در بین اهل تسنن و تشیع شود طبق آیه صریح قرآن کریم مشرک است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هدف دشمن در عصر حاضر ایجاد اختلاف مذهبی، قومی قبیله ای و سیاسی در بین امت اسلامی است که مقابله با این خدعه خبیثانه نیازمند آگاهی و تقویت انسجام بیشتر در درون جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن برای استحاله بیشتر دینی، مذهبی و فرهنگی ابزار مختلف رسانه ای را در اختیار گرفته است گفت: کانالهای ماهواره ای در همین راستا تمامی ارزش های دنیای اسلام را زیر پا گذاشته و به اختلافات مذهبی دامن می زنند.

عاملی افزود: اکثر افرادی که در فضای مجازی اقدام به سوء تبلیغ علیه تشیع و هم چنین تسنن می کنند هدفی جز اختلاف ندارند و نه شیعه و نه سنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: تنها عاملی که می تواند باعث زمین خوردن مسلمانان شود اختلاف است

امام جمعه اردبیل: تنها عاملی که می تواند باعث زمین خوردن مسلمانان شود اختلاف است