مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1395 ساعت 02:562016-12-12بين الملل

نقدی بر پراگماتیسم مقامات آمریکایی/ تاثیر مخرب عمل گرایی ترامپ بر منطقه غرب آسیا


اگر بخواهیم بر اساس پراگماتیسم آمریکایی رفتار آتی ترامپ را پیش بینی کنیم نباید منتظر چیزی جز جنگ افروزی و کودک کشی و دمیدن بر آتش تفرقه میان شیعه و سنی و حمایت پشت پرده از داعش و گروه هایی شبیه داعش در منطقه حساس غرب آسیا بود.

- گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد نوروزی؛ این روزها در بین همه مردم از سیاسیون و اهالی رسانه گرفته تا مردم کوچه و بازار، صحبت از رییس جمهور جدید آمریکاست که اوایل بهمن فرمان هدایت سیاست داخلی و خارجی ایالات متحده آمریکا را در دست خواهد گرفت.

آنچه که زیاد بر سر زبان هاست این موضوع است که آیا ترامپ هم وعده های زمان انتخابات ریاست جمهوری را فراموش خواهد کرد یا نه واقعا به آنچه درباره ایران و سوریه و دیگر کشورهای مهم و تاثیرگذار در روابط بین الملل گفته عمل خواهد کرد.

در نوشته پیش رو به یک خصوصیت فکری و اخلاقی ترامپ که از زبان ژنرال دیوید پترائوس بیان شد اشاره و در ادامه آن را تبیین خواهیم کرد.

ژنرال دیوید پترائوس، که از وی به عنوان یکی گزینه های دونالد ترامپ برای تصدی سمت وزارت خارجه نام برده شده، به دیدار خود با رییس جمهور منتخب آمریکا اشاره می کند و می گوید ترامپ یک عملگرای واقعی است .

رییس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، تاکید نمود که ترامپ از چالش ها و فرصت های پیش رویش درک دقیقی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدی بر پراگماتیسم مقامات آمریکایی/ تاثیر مخرب عمل گرایی ترامپ بر منطقه غرب آسیا

نقدی بر پراگماتیسم مقامات آمریکایی/ تاثیر مخرب عمل گرایی ترامپ بر منطقه غرب آسیا