مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1395 ساعت 16:512016-12-13سياسي

جمع آوری 50 روزه تمام زیرساخت فردو


زیرساخت های سایت هسته ای فردو توسط یک پیمانکار 50 روزه جمع آوری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، جواد کریمی قدوسی عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید روز گذشته تعدادی از نمایندگان از سایت فردو گفت: این سفر به دلیل برخی خبرهای رسیده مبنی بر جمع آوری زیرساخت های سایت غنی سازی فردو، از سوی بنده، حسن بیگی و حجت الاسلام ذوالنوری انجام شد.

وی ادامه داد: براساس نظر کارشناسان، سه چهارم یک سایت غنی سازی متشکل از زیرساخت ها و یک چهارم مابقی به سانتریفیوژها مربوط می شود که روز گذشته طی بازدید خود از این سایت مشاهده کردیمکه تمامی زیرساخت ها جمع آوری شده است.

نماینده مردم مشهد و کلات با بیان اینکه آنها توسط یک پیمانکار 50 روزه این زیرساخت ها را جمع آوری کرده بودند، گفت: بعد از نقض برجام توسط قانون داماتو دستور جمع آوری این زیرساخت ها این پیام را به آمریکایی ها می دهد که دیگر بازگشتی در کار نیست.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه حدود 2 ماه پیش در زمان بازدید تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی از سایت فردو، آژانس بین المللی اعلام کرده بود که ایران صددرصد به تعهدات خود عمل کرده این جمع آوری زیرساخت ها نمی تواند اصولی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 50 روزه تمام زیرساخت فردو

جمع آوری 50 روزه تمام زیرساخت فردو