مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آذر 1395 ساعت 18:252016-12-13فرهنگي

حسن فتحی کمپین علیه «شهرزاد» را حاصل توطئه چه کسانی می داند؟


به نظر می رسد کوشش فتحی بیش از آنکه متوجه روشنگری باشد، در راستای توجیه مخاطبان این سریال است تا به واسطه بدگمانی و این تصور که این سریال با اموال عمومی تولید شده، - پس از حواشی به وجود آمده درباره سریال شهرزاد ، حسن فتحی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به عموم مردم، کوشیده تا داستان این سریال را از حکایت فساد در صندوق فرهنگیان جدا کند و فصل دوم شهرزاد را نجات دهد اما آیا در نهایت می تواند خشم مخالفان شهرزاد را فرو بنشاند و همچنان مردم برای تماشای فصل دوم این اثر پول پرداخت خواهند کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ همزمان با نخستین گام های پس از پیش تولید و آغاز تولید فصل دوم سریال شهرزاد ـ که با تهیه کنندگی محمد امامی ساخته می شد ـ سرمایه گذار و تهیه کننده این سریال بازداشت و اندکی بعد اعلام شد که بازداشت امامی به فساد مالی رخ داده در صندوق فرهنگیان کشور مرتبط است.

این مسائل غیرمستقیم توسط برخی تهیه کنندگان رقیب در زمان عرضه فصل اول شهرزاد نیز مطرح می شود؛ اما پس از گرفتار شدن امامی، به شکل شفاف تری انگشت های اتهام به سمت سرمایه گذار شهرزاد نشانه رفت.

در شرایطی که تهیه کننده شهرزاد ماه های اخیر را در زندان گذراند، به جز اشارات کوتاه برخی عوامل این سریال و اطلاعیه ای که اخیراً درباره این سریال صادر شد، شاهد واکنش جدی نسبت به حجم وسیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسن فتحی کمپین علیه «شهرزاد» را حاصل توطئه چه کسانی می داند؟

حسن فتحی کمپین علیه «شهرزاد» را حاصل توطئه چه کسانی می داند؟