مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 12:412016-12-14سياسي

معاون فرماندار عنبرآباد خبر داد حضور گروه تئاتر سیار کشوری در عنبرآباد


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عنبرآباد گفت: تریلی تئاتر سیار کشوری 28 آذر ماه وارد عنبرآباد می شود و در محل مصلای بزرگ این شهر برنامه اجرا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از عنبرآباد، یحیی یوسفی زاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حضور تئاتر سیار کشوری در عنبرآباد، کوچک ترین حرکت ها در راستای رشد و بالندگی کودکان را زمینه ساز بزرگترین شادی ها برای آنان دانست.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عنبرآباد گفت: بهادادن به کودکان و توجه به عواطف و احساسات کودکان و نوجوانان از طریق برگزاری جشن ها و همایش های شاد و اثربخش و همچنین فراهم آوردن شرایط حضور چهره های محبوب و مورد علاقه آنان، زمینه ساز موفقیت های فردی و اجتماعی کودکان و پرورش نسلی سرشار از عزت نفس و بالنده است.

وی با توجه به شرایط خاص ایران اسلامی در منطقه افزود: امروزه دشمن به این نتیجه رسیده است که با جنگ سخت توان رویا رویی با کشور ما را ندارد، بنابراین تمام برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری های خود را در زمینه جنگ نرم که همان هدف گرفتن اعتقادات مذهبی ما و گسترش فضاهای مجازی و .

به کار بسته است.

یوسفی زاده افزود: امروزه گسترش فضای مجازی و استفاده های ناصحیح و نابه جا از آن در بین کودکان و نوجوانان نیز رواج پیدا کرده و ضمن جداکردن آنان از آغوش گرم خانواده ها تبعات بسیار ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار عنبرآباد خبر داد حضور گروه تئاتر سیار کشوری در عنبرآباد

معاون فرماندار عنبرآباد خبر داد حضور گروه تئاتر سیار کشوری در عنبرآباد