مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 13:252016-12-14اقتصادي

میزان افزایش قیمت انواع لوازم خانگی


بازار لوازم خانگی این روزها با تغییراتی در قیمت ها همراه شده است و به دنبال افزایش نرخ ارز، بررسی ها از بازار لوازم خانگی حاکی از افزایش پنج تا 20 درصدی قیمت بیشتر محصولات لوازم خانگی است؛ - اتفاقی که بنا به گفته فروشندگان، بحران تقاضا را تشدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بازار لوازم خانگی طی ماه های اخیر از جمله بازارهای بوده که رکود را به شکل جدی تجربه کرده است و با افت محسوس تقاضا مواجه شده است که طرح صدور کارت های اعتباری خرید لوازم خانگی داخلی هم نتوانست به این رکود پایان دهد و آخرین مشاهدات بازار و گفته های فروشندگان هم حاکی از ادامه و حتی تشدید این رکود است.

اما به غیر از مسئله رکود، بازار لوازم خانگی این روزها با مسئله دیگری هم روبرو شده و آن هم افزایش پنج تا 20 درصدی قیمت بسیاری از کالاهاست؛ موضوعی که مشاهدات بازار و اظهارات رییس اتحادیه لوازم خانگی، آن را تایید می کند.

نوسانات و افزایش نرخ ارز مهمترین دلیل برای افزایش قیمت لوازم خانگی عنوان می شود؛ اتفاقی که در سال های اخیر تقریبا به یک رویه تبدیل شده است که اوج آن در حد فاصل سال های 1390 تا 1391 پس از شوک بازار ارز در آن مقطع رخ داد و بسیاری از کالاها، از جمله لوازم خانگی را دستخوش تحولات در جهت صعود قیمت ها کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان افزایش قیمت انواع لوازم خانگی

میزان افزایش قیمت انواع لوازم خانگی