مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 17:102016-12-14ورزشي

درگیری لفظی مایکل اوون و مورینیو


اوون در مورد انتقاد مورینیو از تعداد گل های او در مدت حضورش در منچستریونایتد گفت: گل های من بدون شک ارزش بسیار بیشتری داشتند چون هزینه ای که برای من در منچستریونایتد شد، - درگیری لفظی سرمربی کنونی منچستریونایتد با مهاجم پیشین این تیم در رسانه ها با واکنش اوون به صحبت های مورینیو بالا گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، زلاتان ایبراهیموویچ در تابستان گذشته و پس از پایان قراردادش با پاری سن ژرمن، با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و با این تیم قرارداد بست.

زلاتان که در فصل جاری موفق به زدن 13 گل در تمامی رقابت ها برای منچستریونایتد شده است، مورد انتقاد مایکل اوون، مهاجم پیشین این تیم قرار گرفت.

اوون که انتقاد از تعداد گل های زده ایبراهیموویچ برای یونایتد پرداخت و تاکید کرد او به اندازه کافی برای شیاطین سرخ گلزنی نکرده است.

این صحبت ها موجب شد ژوزه مورینیو به آن واکنش نشان بدهد.

مورینیو در این زمینه گفته بود شکی ندارد زلاتان در یک فصل می تواند گل های بیشتری نسبت به اوون که سه فصل در منچستریونایتد بود را به ثمر برساند.

سرمربی پرتغالی یونایتد در این مورد اظهار کرده بود: اوون در سه فصل 17 گل زد اما زلاتان در 6 ماه تقریبا به اندازه او گل زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری لفظی مایکل اوون و مورینیو

درگیری لفظی مایکل اوون و مورینیو