مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1395 ساعت 11:502016-12-19اقتصادي

تقویت روابط اقتصادی ترکیه و ایران


مدیر شرکت ترکیه ای ذوغان در اصفهان مشترکات فرهنگی ، دینی و اجتماعی ترکیه و ایران را عامل موثر در تقویت روابط اقتصادی دو کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ؛ محمد علی ذوغان در دیدار با رییس اتاق بازرگانی اصفهان، ترکیه و ایران را دو کشور توسعه یافته منطقه در ابعاد مختلف اقتصادی برشمردو گفت: فعالان اقتصادی دو کشور لازم است بیش از گذشته روابط تنگاتنگ تجاری داشته باشند .

وی کشور ترکیه را دارای 480 چشمه آب گرم بیان کرد و افزود: با راه اندازی مراکز درمانی وگردشگری در کنار این چشمه ها هر ساله گردشگران بسیاری جذب این مناطق می شوند.

مدیر شرکت ذوغان، ایران را با بیش از هزار چشمه آب گرم منبع مهمی برای ساخت مجموعه های پزشکی و گردشگری دانست و گفت:استفاده آب گرم با کاربرد در گرمایش خانه ،گلخانه ها و حوضچه های آب درمانی ،علاوه بر کاهش مصرف انرژی و آلودگی محیط زیست راهم کاهش می دهد.

عبدالوهاب سهل آبادی رییس اتاق بازرگانی اصفهان هم در دیدار خواستار انتقال تجربه و همکاری این شرکت ترکیه ای در ساخت مجموعه های تفریحی و پزشکی در اصفهان شد و گفت: شرکت های ترکیه ای و اصفهانی می توانند در ابعاد مختلف سرمایه گذاری و تجاری همکاری نزدیکی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت روابط اقتصادی ترکیه و ایران

تقویت روابط اقتصادی ترکیه و ایران