مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت 17:412016-12-20اجتماعي

مدیرکل بهزیستی یزد: واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی در اولویت بهزیستی است


مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات به بیش از 25 هزار معلول شناسایی شده در استان گفت: واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی برای ارائه خدمات به جامعه هدف در اولویت بهزیستی است.

- جلیل عفتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 145 مرکز و موسسه خصوصی در حوزه توانبخشی خدمات مورد نیاز را به معلولان استان و سالمندان خدمات ارائه می کنند.

وی با بیان اینکه اولویت های بهزیستی واگذاری فعالیت ها برای خدمت رسانی به جامعه هدف به بخش خصوصی است ادامه داد: نزدیک به 25 مرکز دولتی در استان فعال هستند که درصدد واگذاری فعالیت ها و ارائه برخی خدمات به معلولان و افراد کم توان به بخش های غیردولتی هستیم.

مدیرکل بهزیستی یزد از وجود 25 هزار و 400 معلول شناسایی شده و دارای پرونده در استان خبر داد و افزود: این معلولان شامل معلولیت شنوایی، بینایی، اعصاب و روان و سالمندان هستند که تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد معلولان و افراد کم توان در استان دو برابر این میزان هستند اضافه کرد: افراد دچار معلولیت های بارز متوسط تا شدید در سطح استان بیش از 50 هزار نفر برآورد می شوند اما تنها نیمی از آن ها تحت حمایت این نهاد هستند و از خدمات بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بهزیستی یزد: واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی در اولویت بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی یزد: واگذاری فعالیت ها به بخش خصوصی در اولویت بهزیستی است