مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1395 ساعت 08:412016-12-21سياسي

اولین نشست «سلسله درس گفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» برگزار می شود


پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر «سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» را با حضور صاحب نظران و متخصصان حوزه های هنر و علوم انسانی برگزار می کند.

- پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر سلسله درسگفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر را با حضور صاحب نظران و متخصصان حوزه های هنر و علوم انسانی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ هدف از برگزاری این درسگفتارها بررسی گام به گام مسائل مهم حوزه نظریه، فرانقد و نقد هنر، تبیین پارادایم ها و رویکردهای نظریه و نقد در هنر، و بازاندیشی مفاهیم و چالش ­های معطوف به این حوزه از مطالعات نظری هنر است.

در هر نشست پس از ارائه بحث، به تناسب موضوع، کتاب ها و مقالات مهم مرتبط با مباحث از سوی سخنرانان معرفی خواهد شد.

مخاطبان این درسگفتارها پژوهشگران، مدرسان و دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی کلیه رشته ها و گرایش های هنر و حوزه های میان­رشته ­ای مرتبط می­باشد.

عنوان گام نخست از این درسگفتارها چیستی نظریه و چگونگی نظریه­پردازی است که دکتر سعید زیباکلام (دانشیار دانشگاه تهران) به ارائه آن خواهد پرداخت.

این نشست از ساعت 15 تا 17 روز سه­ شنبه 7 دی ماه 1395 در محل پژوهشکده هنر به نشانی تهران، خیابان ولی عصر(عج)، بالاتر از تقاطع امام خمینی(ره)، نبش کوچه شهید حسن سخنور، شماره 29 برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نشست «سلسله درس گفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» برگزار می شود

اولین نشست «سلسله درس گفتارهای تخصصی نظریه و نقد هنر» برگزار می شود