مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1395 ساعت 09:412016-12-21دانش

حرکت «کاروان روایت فتنه» با هدف بازخوانی وقایع فتنه88


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: برای دومین سال«کاروان روایت فتنه» با هدف بازخوانی وقایع فتنه88 توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد.

- دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: برای دومین سال کاروان روایت فتنه با هدف بازخوانی وقایع فتنه88 توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید محمد کاظمی سوچلمایی، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بااشاره به برنامه کاروان روایت فتنه گفت: برای دومین سال کاروان روایت فتنه با هدف بازخوانی وقایع فتنه88 توسط جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد.

وی تصریح کرد: این برنامه به مناسبت بزرگداشت و پاسداشت حماسه 9دی و روز بصیرت بوده و این کاروان دانشجویی، روز پنجشنبه 2دی ماه با حرکت تجمعی دانشجویان انقلابی در پنج نقطه از شهر تهران تجمع می نمایند و از اساتید و تحلیلگران سیاسی و راویان و شاهدان عینی فتنه88 به عنوان سخنران و راوی در هر کدام از این نقاط دعوت به عمل می آید.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه این کاروان حرکت خود را ساعت 9:30 صبح از مسجد دانشگاه تهران با سخنرانی حجت الاسلام و ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت «کاروان روایت فتنه» با هدف بازخوانی وقایع فتنه88

حرکت «کاروان روایت فتنه» با هدف بازخوانی وقایع فتنه88