مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1395 ساعت 10:412016-12-21حوادث

فرمانده انتظامی میبد خبر داد دستگیری رمال و فالگیر در میبد


فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد، فرد رمال و فالگیری را که اقدام به دعانویسی و سرکیسه کردن افراد ساده لوح کرده بود، - دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمدطاهر موسوی اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری در مورد فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر میبد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی، ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضایی، تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که وی با استفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فالگیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کند.

موسوی با اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهم در بازجویی های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و .

اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهم به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر نمی توانند هیچ کمکی به رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها کنند و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی میبد خبر داد دستگیری رمال و فالگیر در میبد

فرمانده انتظامی میبد خبر داد دستگیری رمال و فالگیر در میبد