مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1395 ساعت 11:112016-12-21بين الملل

روزنامه مصری پادشاه عربستان را اعلیحضرت خائن خطاب کرد


یک روزنامه مصری در اقدامی بسیار عجیب شاه عربستان را به دلیل عمل نکردن به توصیه های برادرش به باد انتقاد گرفت و او را «خائن» توصیف کرد.

- یک روزنامه مصری در اقدامی بسیار عجیب شاه عربستان را به دلیل عمل نکردن به توصیه های برادرش به باد انتقاد گرفت و او را خائن توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو در ادامه اختلافات عربستان و مصر، روزنامه مصری الانباء در اقدامی عجیب، در شماره روز سه شنبه خود، حمله شدید اللحن و بی سابقه ای به پادشاه عربستان کرد.

این روزنامه با تیتر بزرگ جلاله الخائن ، شاه سعودی، ملک سلمان را خائن به وصیت برادرش عبدالله توصیف و به سه گام بزرگ ضدمصری دولت سعودی اشاره کرد.

این روزنامه سه گام ضدمصری عربستان را در زیر تیتر اصلی روزنامه چاپ کرد و نوشت که سلمان خائن است زیرا: اول: به وصیت های برادرش عمل نکرد و ارسال نفت [به مصر] را قطع کرد.

دوم: شورای همکاری خلیج [فارس] در بیانیه خود قاهره را محکوم کرد.

(اشاره به ممانعت شورای همکاری از ذکر نام قطر در خصوص انفجار کلیسایی در قاهره) سوم: شاه سعودی مشاور خود را برای بازدید از سد النهضه در اتیوپی و حمایت از آن، به این کشور اعزام کرد.

گفته می شود حمایت عربستان از سد النهضه بر سر رود نیل در اتیوپی، تهدیدی برای امنیت ملی مصر به شمار می رود زیرا دریافتی مصر از آب ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه مصری پادشاه عربستان را اعلیحضرت خائن خطاب کرد

روزنامه مصری پادشاه عربستان را اعلیحضرت خائن خطاب کرد