مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1395 ساعت 14:312016-12-22سياسي

امیدواریم با حضور در دانشگاه ها پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشید


مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران در نامه ای به روسای قوای مقننه و قضاییه اعلام کرد: امید است بعد از گذشت چند سال اهمال و کوتاهی در پاسخگویی و حضور در دانشگاه ها، - حضرات محترم با حضور خود در دانشگاه ها لبیک عملی به فرمایش رهبری داشته باشید.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران طی نامه ای خطاب به رؤسای قوای مقننه و قضاییه خواستار حضور ایشان در دانشگاه ها برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان شدند.

مشروح نامه در ذیل آمده است: رییس محترم قوه قضاییه حضرت آیت الله آملی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی سلام علیکم عقیده ام این است که مسئولین باید در دانشگاه ها شرکت کنند؛ رؤسای سه قوه، مسئولین میانی، رییس صدا و سیما، مسئولین سپاه و نیروهای مسلح؛ اینها بروند با دانشجوها جلسه بگذارند و حرفهای گفتنیِ دانشجوها را بشنوند…من الان هم از همین جا به مسئولین سفارش میکنم که در جلسات دانشجویی شرکت کنند؛ بیایند، بشنوند از دانشجوها، و بگویند به دانشجوها.

(بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان 16/5/91) از بیانات مورد اشاره رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور رؤسای سه قوه و مسئولین نظام بیش از چهارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم با حضور در دانشگاه ها پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشید

امیدواریم با حضور در دانشگاه ها پاسخگوی مطالبات دانشجویان باشید