مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1395 ساعت 15:462016-12-25بين الملل

احتمال حمله به دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی


دادستان کره جنوبی امروز یکشنبه از احتمال حمله به دفتر ریاست جمهوری این کشور در ادامه تحقیقات مربوط به فساد «پارک گئون های» خبر داد.

- دادستان کره جنوبی امروز یکشنبه از احتمال حمله به دفتر ریاست جمهوری این کشور در ادامه تحقیقات مربوط به فساد پارک گئون های خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، دادستان ویژه کره جنوبی در امر تحقیقات فساد پارک گئون های از احتمال حمله به دفتر ریاست جمهوری خبر داد.

تحقیقات در این ر ابطه که پارک گئون های، رییس جمهور در آستانه برکناری کره جنوبی، به همراه دوست خود چوی سون سیل شرکت های بزرگ کره ای را مجبور به حرکت در مسیر سیاست های خود کرده اند در حال انجام است.

در همین رابطه، دادستان های ویژه کره جنوبی در حال تحقیق از چوی سون سیل دوست نزدیک و قدیمی رییس جمهور کره جنوبی درباره اتهامات فساد مالی هستند.

وی متهم است که با اعمال فشار بر شرکت های بزرگ کره جنوبی از آنها خواسته است تا از سیاست های رییس جمهور حمایت کرده و منابع مالی را در اختیار وی قرار دهند.

دادستان ویژه کره جنوبی که در حال تحقیق درباره این پرونده است، امروز یکشنبه تاکید کرد که برای دسترسی به اسناد لازم در جریان تحقیقات، چاره ای جز یورش بردن به دفاتر رییس جمهور باقی نمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حمله به دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی

احتمال حمله به دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی