مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1395 ساعت 14:202016-12-26فرهنگي

8 دی؛ نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی»


نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی» با حضور ادیبان برجسته همروزگار روز چهارشنبه 8 دی از ساعت 14 در پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهر ری برگزار می شود.

- نشست علمی ادبی ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی با حضور ادیبان برجسته همروزگار روز چهارشنبه 8 دی از ساعت 14 در پردیس شهید مفتح دانشگاه فرهنگیان شهر ری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی، در این نشست علمی ادبی، استادان و ادیبان همروزگار قدمعلی سرامی، مصطفی رحماندوست، اسماعیل امینی و مهران بیغمی درس گفتارهایی درباره جایگاه فردوسی در زبان و ادب فارسی ارائه خواهند کرد و یاسر موحدفرد، گزارشی از دستاوردهای فرهنگی ادبی بنیاد فردوسی با همکاری دیگر نهادهای کارگزار فرهنگی ایران خواهد داشت.

از برنامه های هنری بر خوان فردوسی می توان به نقالی مجتبی حسن بیگی، نوای پهلوانی مرشد زورخانه امیر خواجه وندی و شعرخوانی یعقوب آزادی اشاره داشت.

از برنامه های جنبی این نشست علمی ادبی، برپایی کارگاه خوشنویسی استاد محمود فرجی و برگزاری نمایشگاه سردیس های مفاخر ایرانی اسلامی از سوی گروه فرهنگی هنری یادمان به سرپرستی احسان ایمان زاده خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 دی؛ نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی»

8 دی؛ نشست علمی ادبی «ترانگیزان؛ بر خوان فردوسی»