مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1395 ساعت 19:402016-12-26فناوري

صرف روزانه 9 ساعت از زمان کاربران در بازی کلش آف کلنز


رییس پلیس فتا استان ایلام با اشاره به اینکه بازی های آنلاین خطرناک ترین و مخرب ترین آسیب برای کودکان نوجوانان است، گفت: روزانه کاربران به صورت میانگین 9 ساعت وقت خود را به بازی کلش آف کلنز اختصاص می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس سرگرد علی جمالی، رییس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: امروزه یکی از مسائلی که اکثر قشر جوان و نوجوان و کودکان با توجه به اقتضای سنی با آن مواجه هستند استفاده از بازی های آنلاین است.

رییس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: با توجه به وجود فنّاوری های جدید مانند موبایل های هوشمند و تبلت ها که امروزه به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار دارد بیشتر وقت کودکان و نوجوانان را به خود اختصاص می دهد.

سرگرد جمالی افزود: در کل به بازی، به عنوان سرگرمی برای افراد نام برده می شود اما امروزه با توجه به اهداف بازی های رایانه ای و آنلاین منجر به شکل گیری شخصیت کودکان و نوجوانان می شود که این امر می تواند تبعات منفی را به همراه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: سرگرمی و تفریح اوقات فراغت تنها ظاهر بازی های آنلاین است اما با توجه به اهداف طراحی شده، این بازی ها می توانند باعث تغییر نگرش کاربران و هویت آن ها و ابهامات و تخیلاتی و در مسائلی از قبیل، نوع رفتار، ارتباطات با جوامع هدف و در کل رفتارهای اجتماعی، القای آداب رسوم و اعتقادات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرف روزانه 9 ساعت از زمان کاربران در بازی کلش آف کلنز

صرف روزانه 9 ساعت از زمان کاربران در بازی کلش آف کلنز