مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1395 ساعت 09:052016-12-27فرهنگي

کلاف سردرگم تلویزیون اینترنتی در صدا و سیما


در حال حاضر به نظر می رسد میان مجموعه هایی که می خواهند خدمات آی پی تی وی ارائه دهند و صدا و سیما فاصله دیدگاه جدی وجود دارد.

صدا و سیما با توجه به مساله جدی ریزش مخاطب و همچنین وضعیت بد اقتصادی اش نیاز به بازآفرینی را در خود احساس کرده است.

- عصرایران؛ مسعود برزی - پروانه تلویزیون اینترنتی یا همان آی پی تی وی شاید از معدود مجوزهایی باشد که پس از گذشت بیش از 10 سال از مطرح شدن آن هنوز وضعیتش در ایران بلاتکلیف است.

با اینکه از ابتدای مطرح شدن موضوع IPTV کش و قوس های فراوانی میان وزارتخانه ارتباطات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان صدا وسیما بر سر آن شکل گرفت، اما اواخر سال 93 سازمان صدا و سیما با برگزای مزایده ای بالاخره عزم جدی خود را برای راه اندازی این سرویس نشان داد.

اما دیری نپایید که با برکناری اخوان بهابادی به عنوان قائم مقام رییس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه های نوین و در ادامه آن، استعفای محمد سرافراز از صدا و سیما، با حضور رییس جدید این سازمان، قراردادهای صدا و سیما با 5 شرکت (یا کنسرسیوم) برنده در مزایده نیز به حالت تعلیق درآمده است! تاریخچه تلویزیون اینترنتی در ایران بازمی گردد به سال های 84 و 85، زمانی که مرحوم وفا غفاریان ریاست شرکت مخابرات را بر عهده داشت و آن زمان این سرویس به صورت آزمایشی با خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم تلویزیون اینترنتی در صدا و سیما

کلاف سردرگم تلویزیون اینترنتی در صدا و سیما