مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1395 ساعت 10:562016-12-27بين الملل

نبرد آزادسازی جولان و فلسطین از «مکه» آغاز خواهد شد


نائب رییس پارلمان سوریه ضمن انتقاد از حمایت عربستان سعودی از تروریست های حاضر در سوریه تأکید کرد که نبرد آزادسازی جولان و فلسطین از مکه آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نجده انزور نائب رییس پارلمان سوریه تأکید کرد که آزادسازی حلب از لوث تروریسم نقطه عطفی در بحران سوریه به سوی پایان و حرکت در مسیر حل آن است.

وی با اشاره به سرمایه هایی که از عربستان سعودی به صورت قاچاقی به دست تروریستها می رسد، تأکید کرد که نبرد آزادسازی جولان و فلسطین از مکه آغاز خواهد شد .

انزور که یکی از هنرمندان و کارگردان های مشهور سوریه است در گفت وگو با روزنامه الوطن" تأکید کرد که سینما در این کشور گامهای مهمی را آغاز کرده است.

نائب رییس پارلمان سوریه که فیلم خود نام رد القضاء (بازگرداندن سرنوشت) را اکران کرده است، گفت: اکران فیم ما در حلب تصاویر درخشانی ارائه خواهد داد مبنی بر اینکه این شهر بار دیگر به صورت بهتری متولد خواهد شد .

وی همچنین هدف از اکران این فیلم را این گونه اعلام کرد که مردم حلب ببیند که این پیروزی ها از خلأ به وجود نیامده، بلکه برآیند اراده واقعی مردم سوریه است که طرح های تروریستها را به شکست کشاند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبرد آزادسازی جولان و فلسطین از «مکه» آغاز خواهد شد

نبرد آزادسازی جولان و فلسطین از «مکه» آغاز خواهد شد