مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1395 ساعت 13:562016-12-28سياسي

آغاز برنامه ها برای اربعین 96


دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی از آغاز برنامه ریزی برای اربعین سال 96 خبر داد و گفت: نخستین جلسه با محوریت تدوین سیاستها و برنامه ها با حضور سفیر عراق برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مجید آقابابایی روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی دبیرخانه ستاد مرکزی اربعین حسینی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نخستین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی سال 96 روز گذشته با محوریت تدوین سیاستها و برنامه ها برای زائران با حضور سفیر عراق در ایران برگزار شد.

وی ادامه داد: یک شورای راهبردی به عنوان اتاق فکر اربعین در ستاد مرکزی اربعین حسینی تشکیل شده تا کار ساماندهی زائران را برای سال آینده انجام دهد و در این رابطه نیز تمامی نقاط ضعف و قوت بررسی می شود.

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به اینکه امسال شاهد استقبال بسیار مناسب زائران ایرانی در مراسم اربعین بودیم، خاطرنشان کرد: امسال حدود دو میلیون و 400 هزار نفر زائر ایرانی و اتباع خارجی مقیم ایران در مراسم اربعین شرکت کردند که نشاندهنده افزایش 25 درصدی تعداد زوار نسبت به سال گذشته است.

آقابابایی درباره نحوه خدمات رسانی نیز عنوان کرد: خدمات انجام شده برای مراسم اربعین سال 95 نسبت به سال گذشته حدود سه برابر افزایش داشت و شاهد گسترش زیرساختها هم بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه ها برای اربعین 96

آغاز برنامه ها برای اربعین 96