مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1395 ساعت 14:362016-12-29سياسي

عضو جامعه مدرسین: آیت الله میلانی عالم به فقه و مهذب به نفس بود


آیت الله میلانی از دوران جوانی با جدیت در علوم دینی و تهذیب نفس، ثابت قدم و در امر تبلیغ و ترویج دین نیز بسیار جدی بوده و بیش از پیش احساس مسؤولیت می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله رضا استادی در همایش بزرگداشت آیت الله میلانی که در سالن اجلاس مدرسه علمیه امام کاظم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس روایت امام هفتم شیعیان (ع)، علما حصون اسلام هستند و اگر بخواهیم این روایت را تبیین و تفسیر کنیم باید بگوییم علما باید به گونه ای خودسازی کنند و در علوم فقهی و اسلامی چیره دست باشند که حصون اسلام باشند.

وی افزود: برای اینکه علما حِصن اسلام شوند باید نسبت به امور گوناگون احساس مسؤولیت کرده و ساده انگارانه از کنار مسائل عبور نکنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به شخصیت آیت الله میلانی، گفت: این عالم بزرگ در همان دوران جوانی به مراحل بالایی از علم دست یافته بود به همین دلیل در زمانی که آیت الله میلانی تنها 26 سال داشت علامه نایینی، وی را سید العلما و تقی الزکی عنوان کرد.

آیت الله استادی با تأکید بر اینکه طلاب باید از همان دوران بدو جوانی به دنبال علم و تهذیب باشند، گفت: اگر در زمان کنونی حوزه های علمیه نسبت به تربیت ملأ اهتمام نداشته باشد، به طور قطع در آینده مشکل خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جامعه مدرسین: آیت الله میلانی عالم به فقه و مهذب به نفس بود

عضو جامعه مدرسین: آیت الله میلانی عالم به فقه و مهذب به نفس بود