مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1395 ساعت 20:212016-12-29ورزشي

پایان کار نمایندگان کردستان در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور


تیم های پیروزی کامیاران و جاودان ستاره زیویه سنندج در دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور حضور یافتند و با قرارگرفتن در گروه دوم رقابت ها به مدت 6 روز به مصاف حریفان خود رفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور شامگاه پنجشنبه پایان یافت.

مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان در 4 گروه 5 تیمی در کشور برگزار شد که در گروه دوم رقابت ها تیم های فوتسال دانشگاه علمی کاربردی ورزش و جوانان یزد، مس رفسنجان، پیروزی کامیاران کردستان، جاودان ستاره زیویه سنندج و پیشرو نگین تهران با همگروه بودند.

در یکی از مسابقات گروه دوم، دو تیم هم استانی جاودان ستاره زیویه سنندج و پیروزی کامیاران کردستان در برابر یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم نماینده کامیاران با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی دست یافت.

پیروزی کامیاران با 2 باخت، یک برد و تساوی و تیم جاودان ستاره زیویه سنندج با 4 باخت در دور رفت مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور به کار خود پایان دادند.

این مسابقات طی روزهای 4 تا 9 دی ماه برگزار شد و دور برگشت آن با اعلام فدراسیون در اسفندماه امسال در یکی استان های داوطلب برگزار خواهد شد.

گفتنی است، در پایان دور رفت و برگشت مسابقات از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور صع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار نمایندگان کردستان در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور

پایان کار نمایندگان کردستان در مسابقات فوتسال لیگ دسته یک بانوان کشور