مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1395 ساعت 11:102016-12-30اجتماعي

معتادین متجاهر تحت پوشش بیمه سلامت + مصاحبه


کارتن خواب ها و معتادین متجاهر در سراسر کشور تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از مرکز نگهداری معتادین ملارد گفت: در این طرح افراد کارتن خواب و معتادین متجاهر، گروههایی که از خانواده طرد شده اند و یا در اثر فقر و اعتیاد بی خانمان هستند، مشمول صدور بیمه سلامت خواهند شد.

ربیعی با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای صدور بیمه سلامت برای این افراد انجام شده است ، افزود: هر تعداد از این افراد که دفترچه سلامت نداشته باشند در این طرح قرار خواهند گرفت و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و حتی براساس هماهنگی های صورت گرفته با وزیر کشور برای افراد فاقد هویت ، هم کارت شناسایی صادر خواهد شد تا در طرح بیمه سلامت قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه در مراکز دولتی نگهداری معتادان از بیمه معتادان استفاده می شود ، افزود: افرادی که در طرح بیمه سلامت قرار می گیرند در صورتی که مراحل درمانی انان بصورت متادون درمانی باشد در همین مراکز روشهای درمانی صورت می گیرد و سایر درمان ها هم از طریق بیمه سلامت و با هدایت به بیمارستانها انجام خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در سراسر کشور موظف شده است کارتن خواب ها را جمع آوری و به مراکز مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معتادین متجاهر تحت پوشش بیمه سلامت + مصاحبه

معتادین متجاهر تحت پوشش بیمه سلامت + مصاحبه