مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1395 ساعت 15:262016-12-30سياسي

امام جمعه اروندکنار: راه نجات انسان تنها مسأله اقتصادی نیست


توجه به معنویات راه اصلی نجات انسان از مشکلات است و این امر نشان می دهد مساله اقتصادی راه اصلی حل مشکلات نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اروندکنار، حجت الاسلام مهدی محمدی پور ظهر امروز در خطبه های این منطقه اظهار کرد: سفارش به تقوا مورد توجه همه انبیا و ادیان بوده است؛ اگر کسی کمال تقوا را رعایت کند اصلاً به خطا نمی رود و می تواند به درجه عصمت صغری برسد.

وی افزود: مردم ما در همه مسائل انقلاب پیشتاز بوده اند و خداوند فرصتی خوبی به مسؤولان داده که به این مردم خدمت کنند، آ ن هم در جایی که مقام معظم رهبری خود را خادم مردم می داند، پس بر مسؤولان است که در این مهم از هم گوی سبقت را بگیرند.

امام جمعه اروندکنار تصریح کرد: 13 دی سالروز ابلاغ فرمان امام به رهبر شوروی سابق است که از جهات مختلف حائز اهمیت است و باید مورد بررسی قرار گیرد، ایشان به رهبران بلوک شرق و کمونیست هشدار می دهد که خطای شما این است که از معنویت فاصله گرفته اید و راه نجات انسان فقط اقتصاد نیست.

محمدی پور اضافه کرد: سه شنبه آینده سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی بوده که آن را تبریک گفته و مقام این شخص آن قدر بالاست که زیارتش معادل زیارت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به این مناسبت ادامه داد: این به ما می فهماند که راه باز است که انسان خود را به مقامات بالا برساند و اینکه با علما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اروندکنار: راه نجات انسان تنها مسأله اقتصادی نیست

امام جمعه اروندکنار: راه نجات انسان تنها مسأله اقتصادی نیست