مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1395 ساعت 15:312016-12-30سياسي

امام جمعه اسفراین: حماسه دی ماه روزی ماندگار و بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی است


حماسه دی ماه روزی ماندگار و بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اسفراین، حجت الاسلام قدیر محمدیان در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین که با حضور نمازگزاران در میعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد از حضور گسترده مردم ایران در برگزاری مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی قدردانی کرد و اظهار داشت: نهم دی ماه روز بصیرت و ولایتمداری نظام جمهوری اسلامی و روزی ماندگار و بی بدیل در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص حماسه 9 دی عنوان کرد: در حماسه 9 دی هیچ یک از افراد دست اندرکار نبودند و گروه و قشر خاصی در این حماسه بزرگ نقش آفرینی نکردند، بلکه این حماسه بزرگ با بصیرت مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی رقم خورد.

خطیب جمعه اسفراین تشریح کرد: فتنه 88 نشان داد که دشمنان انقلاب اسلامی از مدت ها پیش نقشه براندازی کشورمان را طراحی کرده بودند و مردم هوشیار ایران اسلامی در روز نهم دی ماه با همه توان در مقابل فتنه گران ایستادند.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین اظهار کرد: مردم حماسه ساز ما با این حرکت به جهانیان ثابت کردند که همیشه در تبعیت از مقام معظم رهبری نظام لحظه ای غافل نخواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اسفراین: حماسه دی ماه روزی ماندگار و بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی است

امام جمعه اسفراین: حماسه دی ماه روزی ماندگار و بی بدیل در تاریخ ایران اسلامی است