مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1395 ساعت 12:212016-12-31سياسي

جشن نامه فیلسوف سیاست رونمایی می شود


نشستی با موضوع ایران با سخنرانی رضا داوری اردکانی و سیدجواد طباطبایی به همراه رونمایی از جشن نامه فیلسوف سیاست برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس"، نشست تأملی درباره ایران با عنوان ایران همین جا است که ایستاده ایم به همراه رونمایی از جشن نامه سیدجواد طباطبایی با نام فیلسوف سیاست پانزدهم دی ماه در سالن فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

در این نشست رضا داوری اردکانی، سید جواد طباطبایی، حکمت الله ملاصالحی، احمد نقیب زاده و داود فیرحی به سخنرانی درباره وجوه مختلف توجه به ایران به مثابه یک مسئله فلسفی و سیاسی سخنرانی می کنند.

نشست مذکور به همت نشر فلات، نشریه سیاست نامه و انجمن علوم سیاسی ایران برگزار روز چهارشنبه 15 دی ماه ساعت 15 در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می شود.

دانشجویان و پژوهشگران برای شرکت در این نشست می توانند به نشانی خیابان استاد نجات اللهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، پلاک 2 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک http://fna.

ir/9NSJ8T نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن نامه فیلسوف سیاست رونمایی می شود

جشن نامه فیلسوف سیاست رونمایی می شود