مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1395 ساعت 15:402016-12-31ورزشي

هراتیان: مصرف سیگار در ورزشگاه ها باید متوقف شود


مسئول پزشکی سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم با حمایت رییس فدراسیون قانون ممنوعیت استعمال دخانیات در ورزشگاه ها به تصویب برسد.

- مسئول پزشکی سازمان لیگ برتر فوتبال گفت:امیدوارم با حمایت رییس فدراسیون فوتبال قانون ممنوعیت استعمال دخانیات در ورزشگاهها به تصویب برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از سازمان لیگ؛ زهره هراتیان درباره آمارهای منتشر شده مربوط به سیگاری بودن 20 درصد از فوتبالیست ها در لیگ برتر گفت: متاسفانه استعمال دخانیات هر سال جان هزاران نفر را می گیرد و در فوتبال هم پیشکسوتان و اسطوره هایی را به دلیل بیماری های مرتبط با سیگار از دست دادیم،از طرفی در کل دنیا فوتبالیستها الگوی رفتاری نوجوانان محسوب می شوند و توسط رسانه ها رصد می شوند.

وی ادامه داد: مرکز پزشکی ایفمارک تصمیم گرفته برای اولین بار در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال و سرپرستی حیدر بهاروند در سازمان لیگ، آسیب شناسی مسایل پزشکی در فوتبال براساس آمار و ارقام و مستندات دقیق انجام شود.

رییس مرکز پزشکی سازمان لیگ تصریح کرد: به جز مصرف دخانیات همکارانم در ایفمارک تلاش کرده اند که در مورد مسایل دیگر پزشکی در فوتبال آنالیز و رصد دقیقی داشته باشند به طور مثال شیوع غیر متعارف پارگی های همسترینگ، رباط صلیبی ، مصرف مکمل ها ، کمبودهای تغذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراتیان: مصرف سیگار در ورزشگاه ها باید متوقف شود

هراتیان: مصرف سیگار در ورزشگاه ها باید متوقف شود