مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1395 ساعت 01:502016-12-31سياسي

مسئله معتادان و آسیب دیده های اجتماعی را نباید سیاسی کنیم


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موضوع معتادان حاشیه نشین و آسیب دیده های اجتماعی را نباید سیاسی کنیم، گفت: این مسئله اجتماعی است و نباید آن را به مسائل سیاسی تقلیل دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی ربیعی با حضور در برنامه نگاه یک درباره پدیده کارتن خوبی و معتادان متجاهر و پناه بردن آنها به گورستان نصیر آباد شهریار افزود: فقط با دیدن عکس در این زمینه، این موضوع حل و تبیین نمی شود.

وی با اشاره به اینکه واقعیت ها را نمی توان نادیده گرفت به یکی از پناه برندگان به گورستان به نام پرویز اشاره کرد و گفت: وی 2 بار در کمپ ترک اعتیاد بستری شد و هر 2 بار فرار کرد زیرا نمی توانست درد ناشی از ترک اعتیاد را تحمل کند.

ربیعی با اشاره به اینکه کانال خواب و زیر پل خواب هم داریم، افزود: بر اساس شهادت شاهدان منطقه ای، بین 5 تا 8 نفر در گورستان می خوابیدند.

وی گفت: در آن منطقه ، کمپ وجود داشته و 300 جای خالی هم دارد.

ربیعی با بیان اینکه همه ابعاد را باید در نظر بگیریم و همه جامعه مسئولیت دارد، گفت: متاسفانه اکنون نوعی فردگرایی در جامعه حاکم و احساس مسئولیت نسبت به جامعه کمتر است و کل جامعه، خانواده، فرد و دولت باید در این زمینه همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله معتادان و آسیب دیده های اجتماعی را نباید سیاسی کنیم

مسئله معتادان و آسیب دیده های اجتماعی را نباید سیاسی کنیم