مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1395 ساعت 09:552017-01-01اقتصادي

چینی ها در بازار خودروی ایران می مانند


آن دسته از برندهایی که می خواهند در ایران بمانند باید در کیفیت خود کمی تغییر ایجاد کرده و فاصله خود با رقبا را کم کنند.

- حضور برندهای شاخص اروپایی و سرمایه گذاری احتمالی ایشان در بازار خودروی ایران می تواند زنگ خطر را برای برندهای چینی به صدا در آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از پرشین خودرو بابک صدرایی کارشناس بازار خودرو، در مورد تاثیر حضور برندهای اروپایی در سهم چینی ها از بازار خودروی ایران گفت:برندهای چینی در بازار های دیگری جز ایران هم حضور دارند مانند روسیه، کشورهای آمریکای جنوبی و همچنین در برخی از کشورهای خاورمیانه.

قطعا اگر قرار بود یک برند با ورود سایر برندها نابود و یا کم کار شود، در کشورهای آمریکایی که رقابت سخت تر است، دوام نمی آورد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه برند چری در حال تولید محصولاتی است که از لحاظ کیفیت قابلیت رقابت 100 درصدی با برندهای معتبر جهان را دارد و حتی در محدوده تولید خودروهای لوکس نیز حرکت کرده است بنابراین از ورود برندهای اروپایی و یا آسیایی به بازار ایران ترسی ندارد.

صدرایی مشکل فعلی برندهای چینی و بازار ایران را در تفکر مردم نسبت به این تولیدات عنوان کرد و افزود: دید ما به خودروهای چینی درست نیست و باید تغییر کند زیرا در حال حاضر محصولات چینی از نظر کیفیت رشد مناسبی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چینی ها در بازار خودروی ایران می مانند

چینی ها در بازار خودروی ایران می مانند