مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1395 ساعت 12:362017-01-03فرهنگي

بهمن ماه جاری صورت می گیرد برگزاری سومین آیین انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد


معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین آیین انتخاب کتاب سال استان در بهمن ماه جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از یاسوج، رضا خردمند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان گفت: به مانند سال گذشته امسال هم نمایشگاه کتاب استان بهمن ماه جاری و در دهه فجر برگزار می شود.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب کتاب سال استان همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و اظهار کرد: سومین آیین انتخاب کتاب سال استان برگزار می شود که فراخوان آیین انتخاب کتاب سال اعلام شده است.

وی افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، خانه کتاب ایران، دانشگاه یاسوج، دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد در راستای ارج نهادن به تلاش و کوشش نویسندگان، پژوهشگران، مترجمان، مصححان، مصنفان و پدیدآورندگان آثار مکتوب اقدام به برگزاری سومین دوره انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد می کند.

این مسؤول با اشاره به شرایط ارسال آثار گفت: نویسندگان و پژوهشگران داخلی و خارجی هرگونه آثاری از استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف را که دی ماه سال 94 به چاپ رسانده اند می توانند به دبیرخانه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن ماه جاری صورت می گیرد برگزاری سومین آیین انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد

بهمن ماه جاری صورت می گیرد برگزاری سومین آیین انتخاب کتاب سال کهگیلویه و بویراحمد