مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1395 ساعت 13:262017-01-03سياسي

عدالت در طبقات محروم رعایت نمی شود


رییس کمیته مشارکتهای مردمی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضع نامناسب اقتصادی کشور گفت: عدالت در طبقات محروم رعایت نمی شود که این مسئله باید مورد توجه بیشتر مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، الهه راستگو اسلامی شهر تهران در سیصد و هجدهمین جلسه شورا ضمن تبریک دو میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی و حضرت مسیح (ع) به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با اعضای شورای شهر و مسئولان دیگر دستگاههای کشور اشاره کرد و اظهار داشت: همدلی،همراهی و نظارت و تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم و برقراری عدالت در شهر از مهمترین تاکیدات ایشان در این جلسه بود که متاسفانه این مهم آنچنان که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورا با تاکید براینکه همدلی اعضای شورای شهر باید در جهت رفع چالش های شهروندان وبه نفع آنها باشد افزود: متاسفانه تشویش اذهان عمومی، سیاه نمایی و ایجاد خوراک خبری برای رسانه های معاند و غربی رویه ای برای برخی اعضای شورا شده و این درحالی است که نمایندگان مردم باید در جهت حذف و کاهش مشکلات مردم، مطالبه گری و حل مسئله کنند.

رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمانهای مردم نهاد شهر تهران در ادامه به مسئله گورخوابی و کارتن خوابی به عنوان مصداق بارز آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت در طبقات محروم رعایت نمی شود

عدالت در طبقات محروم رعایت نمی شود