مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1395 ساعت 09:112017-01-04فرهنگي

فارس گزارش می دهد فیلم های رکوردار سیمرغ بلورین فیلم فجر + اینفوگرافی


فیلم هایی که توانستند بیشترین سیمرغ بلورین فیلم فجر را به خود اختصاص دهند به نوعی در سال بعد مسیر سینمای کشور را تعیین کردند.

چهار فیلم بیشترین سیمرغ بلورین را به خود اختصاص دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، جشنواره فیلم فجر بزرگترین رویداد سینمایی کشور است که همه نظرها را به خود جلب می کند جایزه این جشنواره از اهمیت خاصی برخودار است و هر فیلمسازی تلاش می کند تا با جلب نظر داوران جشنواره جوایز بیشتری برای فیلم خود کسب کند.

جشنواره فرصت مناسبی است برای تبادل تجربه ها و ارتباط مستقیم فیلمساز با مخاطب حرفه ای و سینما رو است و همین امر باعث می شود که سیمرغ بلورین مردمی برای فیلمسازان از اهمیت خاص برخودار شود.

اگر مروری بر سی و چهار دوره جشنواره فیلم فجر داشته باشیم خواهیم دید که جشنواره روند تولید را در سال با اهداء جوایز متعدد به یک اثر تعیین می کند مانند امسال که با ارائه 7 جایزه به فیلم ابد و یک روز امسال شاهد فیلم های متعددی در آن سبک و سیاق هستیم.

آمار و ارقام نشان می دهد که فیلم رستاخیز در جشنواره فیلم فجر بیشترین جایزه راداشت اما هنوز امکان اکران برای فیلم توسط وزارت ارشاد فراهم نشده است.

8 سیمرغ بلورین - پرده آخر به کارگردانی واروژ کریم مسیحی محصول 1369 از نهمین جشنواره فیلم فجر - آژانس شیشه ای به کارگردانی ابراهیم ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد فیلم های رکوردار سیمرغ بلورین فیلم فجر + اینفوگرافی

فارس گزارش می دهد فیلم های رکوردار سیمرغ بلورین فیلم فجر + اینفوگرافی